Translate

środa, 2 października 2013

Drzwiami i oknami ... chwalę się dzisiaj :)


 Planując przeprowadzenie remontu musimy zdać sobie sprawę , że nawet dysponując gotówką nie wszystko można mieć ot tak - od ręki . Przekonałam się o tym już na samym początku , gdy zamawialiśmy okna i okazało się , że czas oczekiwania to 4-5 tygodni . Wydawało mi się wówczas , że to wieczność . Na szczęście się doczekaliśmy i okna już są . Prezentują się świetnie moim zdaniem , ale oceńcie sami . Nie są jeszcze pozbawione folii ochronnej , ani obrobione od wewnętrznej strony , ale mimo wszystko jestem już z nich zadowolona .


    
       W salonie zrezygnowaliśmy z jednego okna , ponieważ mam pewne plany co do  zagospodarowania miejsca zyskanego dzięki temu .  Salon będzie z pewnością bardziej ustawny .




                
       Widok z salonu , który sprawia , że na balkonie mimo chłodu mogę stać godzinami .



   
            Co do drzwi to dosyć długo trwało zanim zdecydowaliśmy się na zamówienie drewnianych na indywidualne zamówienie. Wydawało nam się , że koszt takich drzwi będzie o wiele większy . Okazało się jednak , że nie do końca tak jest . Zważając dodatkowo na niepodważalną przewagę drzwi drewnianych nad tymi z płyty podjęliśmy decyzję i znaleźliśmy wykonawcę. Drzwi są mojego własnego projektu , wykonane na indywidualne zamówienie . Każdy detal był szczegółowo omówiony i zaplanowany . Z efektu jestem bardzo zadowolona . Dzisiaj zaprezentuję je tylko częściowo . Całe zobaczycie po zamontowaniu . Sama nie mogę się doczekać :)
     Pozdrawiam i zapraszam ponownie .





3 komentarze:

  1. o rany, przypomniał mi się nasz remont:) demolka, gruz, obciachowe kafelki w łazienkach odziedziczone po poprzednich właścicielach :)))) najfajniejsze ciągle przed wami, czyli urządzanie. Troszkę zazdroszczę, bo też bym chętnie znowu coś urządziła;)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest Marta , że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :))) . Ja z zazdrością patrzę na Twoje i wiele innych pięknych mieszkań . Nie mogę się już doczekać efektu końcowego w naszym " domciu " .

      Usuń